27.2.11

Another Visual (Beta edition)

Πάνε τρία χρόνια που έφτιαξα το Fashion Paths. Το blog μου. Στις 29 Φεβρουαρίου 2008 ανέβηκε το πρώτο post. Σήμερα, 3 χρόνια μετά και ύστερα από πολλές σκέψεις, αποφάσισα ότι το αγαπημένο μου blog έκλεισε τον κύκλο ζωής του. Ομως, δεν θα το διαγράψω. Θα το ξαναφτιάξω με τα χρώματα και το λογότυπο που πολλοί αναγνώρισαν και θα το αφήσω να αιωρείται στην μπλογκόσφαιρα ως έχει, για να μου θυμίζει πως ξεκίνησαν τρία απ' τα πιο ενδιαφέροντα χρόνια της ζωής μου.

Από εβδομάδες μόδας σε events και απο εκεί σε γνωριμίες με άλλες fashion bloggers. Έτσι κύλησαν τρία χρόνια και γέμισε η καθημερινότητά μου με νέες φιλίες, πολλές γνωριμίες αλλά και επαγγελματικές συνεργασίες. Η αλήθεια είναι ότι το Fashion Paths από αλλού ξεκίνησε, αλλιώς συνέχισε και αλλιώς κατέληξε, αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία που προτιμώ να διηγούμαι προφορικά. Οφείλω πολλά σε αυτό το μπλογκ και το κυριότερο είναι ότι με ωρίμασε. Μου έφερε επιτυχίες και αναγνωρισιμότητα. Έκανα λάθη κι έμαθα απ' τα λάθη αυτά. Εν ολίγοις, γνώρισα την βιομηχανία της μόδας απ' την ελληνική οπτική κι έτσι σιγά σιγά βρέθηκα σε ένα μονοπάτι (path) που διασταυρώνεται με πολλά μου όνειρα.

[...]

Αυτό το blog, το ονόμασα Another Visual. Θα γράφεται στα ελληνικά, θυμίζοντας κάτι από ημερολόγιο, και θα περιγράφει τις μικρές λιχουδιές που κάνουν την καθημερινότητα μου απολαυστική. Η θεματολογία του θα κινείται γύρω από τρεις βασικούς άξονες: τη μόδα, τη γαστρονομία και τα οικονομικά. Το πως συσχετίζονται αυτά τα τρία, αν δεν το ξέρετε ήδη, θα το μάθετε στην συνέχεια... για να υπάρχει και λίγο σασπένς!

αύριο πάλι,

Χριστιάνα

4 σχόλια:

  1. Welcome back :) Μαρέσει που εισαι ειλικρινης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. an veltiw8ei i oikonomia vgazeis lefta (oikonomika), ksodeveis se faghto ara paxaineis (gastronomia) kai den sou mpainoun ta rouxa (moda)....

    etsi sindeontai ta 3 themata tou blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν η οικονομία είναι σε ύφεση , δεν έχεις να φας (γαστρονομία)και θέλεις ρούχα μικρότερο μέγεθος (μόδα-ανορεξικά μοντέλα κτλ). Η θεωρία επαληθεύτηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα μου λείψει και εμένα το fashion paths καθώς ήταν η αφορμή για να γνωριστούμε...αλλά πρέπει αν κοιτάμε μπροστά και όχι πίσω. καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή